jobb och sedan optikern

Sitter och äter frukost och läser lite bloggar och kollar inte lite allmänt vad som har hunnit hända under natten;P
Straxs job ska jag göra mig i ordning och cykla till jobbet för att jobba ett kortpass, 11.30-14.30.
Efter att jag jobbat ska jag hem och vända och sedan in till stan för att gå på min synundersökning och beställa ett par nya glasögon! Jag har ångest för jag kan inte bestämma mig, så här svårt har de inte varit dom andra gångerna men denna gången kan jag helt enkelt inte bestämma mig de är liksom inga som känns så bra som dom jag har nu....
Jag ska nog också köpa en kjol som jag så igår på Indiska som var jätte fin, typ värsta julkolen som jag tänkte ha på julafton:D 

Denna veckan kommer gå jätte fort känns de som för jag har saker planerade varje dag efter eller innan jag ska jobba. Men de är bara bra för på söndag är de FÖRSTA ADVENT och då börjar julkänslan och allt som har med jul och göra:D

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0