Låång dag!

Förlåt för dålig uppdatering idag... Men jag har jobbat 07-15 idag. Hade faktisk tänkt att jag skulle uppdatera idag på morgonen innan jag cyklade till jobbet men jag orakade helt enkelt inte eftersom jag var helt slut, då jag inte kunde sova förens runt halv tre inatt:(
Efter att jobbat så åkte jag direckt till stan för att fika med Kerstin och Matilda och sen gå på biblioteket för att låna två nya Engelska böcker, Plan B och The book of Luck båda av Jenny o'connell. Har bestämmt att jag bara ska läsa engelska böcker nu ända fram till att jag åker bara för att bättra på min engelska! Jag hade också tänkt att jag ska hjälpa mamma mer med att tvätta så att jag blir bra på de för som de är nu så känner jag mig lite osäker på vad man kan tvätta tillsammans... så jag inte förstör deras kläder;P
Så ett bra tips till alla er som sitter hemma och väntar på att få åka iväg, läs  englska böcker, tvätta och de kan även vara bra att förbättra era matlagnings kunsaper! 

Nu bilir de kvällsmat innan pappa kommer som ska sätta ihop en säng till mamma och mig,

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0