Låång natt

Usch inatt har jag inte lyckats sova mycket alls, tur att jag är ledig idag;) Inatt var de verkligen en sånn natt då man bara ligger och virder och vänder och alla tankar och funderingar bara snurrar runt runt i huvudet och de kvittar hur man gör för man somnar ändå inte....

Idag ska jag ner på stan och fixa lite grejer bland annat så ska jag till optikern och sen ska jag även kolla runt lite var man kan ta kort till visumet och de internationella körkortet.
Sedan i eftermiddag så ska jag nog även sätta mig med mina visumpapper och få dom färsid ifyllda, och säkert också försöka göra något kapitell till i ChildCare guiden.

Nä nus måste jag göra mig iordning!

Kram Caroline  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0