Leediga dag!

Idag är jag ju som sagt ledig från jobber men jag har tusen saker som jag ska försöka fixa endå.
Jag  ska bland annat:
- Ring Marie och boka klipp tid.
- Fylla i resten av visum papprena, och se till så jag har koll på allt och förmodligen också ringa sts.
- Organsiera i min "viktiga pappershög" som nu har blvit väldig stor och väldigt mycket papper.
- Beställa tid för synundersäkning
- Få ordning på alla datum som jag ska göra olika saker, alltså göra en tillfällig almenacka på datorn.
- Träna!
- Åka en kort runda till stallet.

Jag har säkert glömmt något men de är en del av de saker som jag ska försöka fixa i alla fall, jag gillar inte att bara vara ledig en dag i veckan! de blir ju kaos den dagen då så man hinner ändå inte vila som man ska kunna göra på sin lediga dag!
Nu ska jag återgå till mina paper.

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0