Lista

En lite lista över över vad jag lyckats uföra denna söndag:
-Plockat undan och städat lite från igår.
-Plockat ur en maskin tvätt och hängt upp den.
-Satt igång en ny maskin med tvätt.
-Skrivit upp alla födelsedagar och andra viktiga datum som jag vill ha med i min Almanacka som jag ska skicka efter någon gång snart här fram över. Från Personligalmancka 
-Suttit och letat reda på recept i mammas böcker som jag vill ha med mig och ska skriva in i min receptbok som jag ska ha med mig.
-Suttit och funderat ut när de skulle passa mig att åka till ambasaden, så att jag slipper ta ledigt så många dagar, och de blir förmodligen vecka 50 alltså den 7-11/12 då jag bara jobbar tre dagar. Ska bra lyckas boka en tid då också.  
 
Några till saker som jag ska försöka få gjort
-Gå bort till pappa för att äta middag om typ 30 minuter.
-Gå ut och gå en rund efter att jag varit hos pappa.
-Plocka ur tvättmaskinen och hänga upp den nya och vika den som hänger där nu som förhoppningsvis har torkat då.
 
De är nog de som jag ska för söka lyckas med denna söndag, som faktiskt inte alls blev så meningslös som jag tänkt mig..:P

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0