Lördag

Sitter just nu och äter min frukost bestående av två grova mackor, mycket gott och förstår inte för mitt liv hur jag ska överleva i usa om dom inte har grovt bröd!
Alldes strax så ska jag klä på mig fixa iordning mig så jag ser reprecentebel ut ;) sedan ska jag hjälpa mamma och städa nedervårningen och duka iordning eftersom hon ska ha lite advents middag här. Eftre de så hade jag planerat en lite tur ner på stan och fixa lite olika grejer och sen har jag inte riktigt bestämmt hur resten av dagen kommer se ut med de lutar år att jag kommer gå ut ikväll men vi får vell se..

Igår åkte Mariette ut från Idol, vilket inte alls vad bara! Jag tyckte hon skulle fått stanna en vecka till så kunde vi skickat hem Calle, men Mariette skulle ändå åkt nästa vecka för i finalen ska de vara Erik och Tove, punk slut.


Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0