Lugn hemma lördag!

Hemma efter en dag på jobbet där de var helt galet! 10års jubilem med ansikst målning, Rondald McDonald och Big Mac och Happy meal för 19.99kr. Vilket resulterat i galet mycket männsikor och mycket att göra.
Vilket betyder att jag är helt slut nu och därför blir det en hemma kväll med min mamma och min bror i soffan framför tvn.
Det blir ingen Champange denna helgen de fick bli nästa helg eftersom jag jobbar denna och för att de typ inte va någon som kunde heller..

Maildade lite med värdmamman igår och hon berättade lite om vad som händer hos dom i helgen och även att dom ska åka till Florida nästa vecka på semester! gissa vem som blev avundsjuk?!
Jag fick också mailadressen till deras nuvarande au-pair, nu ska jag maila med lite med henne hade jag tänkt;D


Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0