Magont!

De va nog inte meningen att jag skulle gått ut idag.. först innan jag hade gjort mig iordning för utgången så var jag så slut att jag tänkte att de här kommer ju aldrig gå, men så från ingen stans så hittade jag kraft och peppad tillsut upp mig till ett ganska så bra humör. När vi väl kom ut så hade jag faktiskt riktigt kul ett tag men sedan började jag få ont i magen och mådde till och med lite illa:(och de berodde inte på alkohol!
Efter ett tag så bestämmde jag mig för att gå hem tidigare än resten av gänget så jag gick och hämtade mig jacka och när jag kom till busstationen så hade jag precis missat en buss och nästa gick inte föresn om en halvtimme!
Funderade då starkt på att ringa en taxi men snål som man är så bestämmde man sig för att börja gå en bit hemmåt i regnet..när jag hade gått en bit upptäckte jag att de gick en gubbe bakom mig och när jag belv tvungen att stanna vid en väg så kom han i fatt mig och började fråga en massa om va jag skulle och en massa skit, jätte äckligt! men när jag i tillslut ifråga satte jag honnom när han råkade försäga sig om att han skulle till ett ställe som faktiskt låg åt andra hållet än vad jag var påväg så vände han gick iväg mumlandes... usch läskig gubbe jag var till och med lite rädd där ett tag och jag brukar inte bli rädd i första taget när de gäller sådant:S
Så nu ligger jag här i sängen men värmekudden och datron och lyssnar på det äckliga snöblandade regnet som smatrar mot mitt fönster bräde, efter en kväll som inte blev alls som jag tänkt mig.

Nä nu ska jag försöka sova

Godnatt, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0