Mail från sts

Fick nyss ett mail från sts:D först de mailet om att jag har blivt matchad som jag svarade på och sa att jag redan fått de. Sen ett svar att dom bara skickade de för säkerhets skull för dom inte var säkra på om jag hade fått de och att mina pappejr från USA hade kommit nu och att dom skickat dom vidare idag så jag borde få dom imorgon eller på onsdag!:D Jag längtar till jag får dom så jag kan komma igång med visum papprera och boka tid och sånt så de känns som om jag kommer igång med alla förberdelser!

Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: lovisa

att skaffa visum är inget att lägta efter .. det är 1000 papper och det är tråkigt att stå i kö först 4.5 h sedan lämna alting (musik telefon väska) och sedan sitta och vänta 2.5 h till! (boka tid när det inte regnar eller snöar! )

2009-11-16 @ 23:46:06
URL: http://usalovisa.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha okej... men de kom en massa andra roliga papper med visum papprerna som jag ville ha;P

2009-11-17 @ 16:25:28
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0