Onsdag

Idag är de onsdag och halva jobbveckan har gått!
Jag kunde jag inte sova inatt heller...:( usch jag är verkligen inne i en sånn period då jag aldrig lyckas bli så trött att jag bara somnar så fort jag lägger mig i sängen. Utan att jag måste ligga och vrida och vända i flera timmar innan jag lyckas somna, och alla tankarna bara snurrar runt i huvudet.
Ja idag så skajag ju också jobba som vanligt, så jag sak alldesesstrax göra mig iordning och cykla till jobbet.
Idag är de lön! och den är efterlängtad kan jag säga. Denna månaden kommer att bli dyr känner jag på mig, alla julklappar, nya glasögon, visum och resan till sthlm, ny resväska och så vidare så med en massa andra saker som ska inhandlas innan man ska åka iväg.

Ikväll så ska jag, Kenan och Josse gå på bio, New Moon!:D de ska bli jättekul  och jag längtar såååå, de var jätte längesedan jag var på bio och att de dessutom att de är New Moon gör de ju bara ännu bättre!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0