Skype med familjen

Skypeade nyss med familjen!
De gick riktigt bra och jag fick hälsa på alla barnen och på deras nuvaraden au-pair. Den mista flickan var jätte söt och satt längst framför skärmen hela tiden, mitten pojken verkade lite busig, och den älsta flickan jätte gullig hon också, men de märketes att hon var älst hon höll liksom lite koll på dom andra två;P 
Jag lovade att höra av mig när jag hör något från min organisation. Vilket jag tycker att jag borde göra imorgon eller i början på veckan i all fall, eftersom vädmamman pratade med sin i slutet på denna arbestveckan typ torsdag eller i fredags.
Det gick dock lite hackigt med engelska tycker jag... vilket påminnde mig om att jag måste till biblioteket denna veckan för att låna böcker på engelska, för ska jag öva upp den!!

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0