Snö!

Ute så fnyr dom första snöfilingorna ner här i småland, eller jag man ser dom om man kollar rikigt noga;)
Men de ger i all fall en riktig mysfaktor, så idag ska jag sitta inne och dricka te..

Idag är jag ledig, min ända lediga dag denna veckan. Jag vet dock inte riktigt hur jag ska spendera den.. tror de får bli stallet och sen en sväng till friskis för att träna lite. Måste ju passa på nu när man är ledig! Jag har också kommit fram till att jag ska köra med varnannan dag stallet och varnannan dag träna nu ända fram till att jag ska åka, för att jag vara i bra form när jag åker och så är de bara!

Nu har jag fått kontakt med två stycket tjejer som heter Evelina och Sofie som komenterade mitt inlägg igår om att dom också ska åka till usa den 11 januari, vilket betyder att vi kommer träffas i New York! 

Kram Caroline  


Kommentarer
Postat av: evelina

Jag tycker absolut att vi ska hålla kontakten. Åker inte du ifrån Arlanda? isf träffas vi ju där :D

2009-11-04 @ 16:53:14
URL: http://ewelinaas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så bra:D nja jag tror inte de tror att jag åker från kastrup eller möjligtvis från göteborg... lite synd vorde trevligt att ha någon att checka in med och sånt..

2009-11-04 @ 19:59:47
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0