Söndag, advent, julskylting

Gårdagskvällen bjöd på utgång på med josse, som precis har fyllt 18, och tjejerna de blev en sväng på Oléo och en liten rund på pauze;) De blev en kväll som blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!

Idag är de söndag och de är den första advent och de är julskylting. Här hemma har vi inte tänt de första ljuset i adventsljustaken ännu men vi ska göra de ikväll när vi äter. Vi har dock fått upp alla stjänor och ljustakar i fönsterna och julgardiner i köket och jag börjar faktiskt känna en julkänsla komma smygande eller i alla fall på kvällarna när allt är tänt, så mysigt då!
Jag lyckades också köpa en julkapp igår när jag var på stan, så nu har jag bara två kvar tror jag;)

Nä nu ska jag klä på mig och göra mig iordning, för längre än så har jag inte kommit idag... jag återkommer med lite bilder från julskyltingen och lite smått och gott senare.

Kram, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0