Söndag

Idag har kört min bror till ishallen och nu sitter jag med min ChildCare guide och ska försöka svara på dom första frågorna till första stadiet av ett barns utveckling, eftersom jag inte riktigt kom så långt igår, jag orkade inte änns börja läsa...
Sedan ska jag göra mig en sallad som jag kan ha med mig till jobbet för jag jobbar ju idag också men de sista dagen denna veckan! Imorgon är de måndag och jag är ledig:D och jag jobbar bara kort pass sen hela veckan och är dessutom ledig i helgen:D Igår fick vi jobb schemat för december och de va kanske mindre roligt månste jag säga, jag ska jobba jätte mycket under jul och nyår! Och jag känner ju hur paniken över att hinna klart med allt innan jag ska åka kommer smygande redan nu.. usch jag ser inte fram emot de kan jag ju säga:( Men fy fan vad skönt de ska bli att sluta sen! (förlåt för min svordom men de är så de känns)

Nä nu ska jag återgå till min ChildCare guide.

//Kram, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0