Visum papper!

Jag idag när jag komme hem från jobbet så var hela brevlådan full av pappper, okej de va lite reklam också med till största del va de mina visum papper och alla andra papper som gjorde att de va så fullt:)
Brevet eller paketet innehöll
- Alla visum papper som jag ska fylla i och hur man gör, fast jag fattade typ inte någonting.
- Mer infromatione om värdfamiljen, med bilder och unefärligt schema.
- Information från Interexchange.
- En Au-pair handbok.
- En Childcare Guide.
- Mitt Medical insurance card.
- Och lite annadra papper om lite allt möjligt.
Så nu har jag lite att läsa och göra här fram över!








Nu ska jag fixa lite mat till mig och begrava mig lite mer i alla papper, för sedan ska jag cykla till friskis för att gå på steppen.

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0