091015

Om 50 minuter ska jag var på friskis för att stå i recptionen från 10-12, jag har tvingat med matilda och så jag kommer nog inte få långtråkigt denna gång;D
Efter detta så ska jag hem ät och sedan vidare till jobbet för att jobba 15-00.30 igen. Jag hoppas verkligen att de inte blåser storm ute idag som de gjorde igår för då kommer jag ha dött innan jag har både cyklat till friskis och jobbet..

Jag har "mailat" lite till över facebook med tjejen som bor hos "facebook familjen" nu och hon sa att mamman skulle höra av sig idag till mig så vi får vell se om de dimper ner ett mail i inkorengen idag från henne, dock säkert när jag jobbar pga tidsskillnaden

Måste till friskis nu!

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0