091017

Frågan är om de ska bli ännu en lördagkväll hemma? Som de ser ut just nu så ja, för jag är helt enklet jätte trött och på almänt dåligt depp humör..
Dagen idag har bestått av att jag först sov till 12, vilket verkligen inte är likt mig. Men men jag behövde nog de befter gårdagen. Sen har jag bara varit i stallet och legat framför tvn.

Gårdagen var jätte bra, men fruktransvärt lång!
I Ullared var de mycket folk men de var trelivt ändå, så nu har jag än en gång lyckats kom hem och ha handlat mer än vad jag hade tänkt mig.. Några av hjödpunkterna som följde med hem var Sex and the City boxen och Mikas nya skiva "The boy who knew too mutch"!
När vi kom hem från Ullared så var de bara att byta om och göra sig iordning för en utekväll på stan och de blev faktiskt bättre än jag väntat eftersom jag var ganska så trött redan innan och de blev ganska så tidigt också. Så de var en trött Caroline som stupade i säng vid kvart i tre:P 

Vi får vell se hur denna kvällen slutar,men nu ska jag i all fall börja med att laga mat.
//
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0