Facebook familj

Igår var de åter igen en tjej på facebook som hade skrivt att hennes familj letade efter en ny au-pair och att man skulle höra av sig till henne om man var intresserad. Självklart skrev jag till henne desperat som jag är så chansar jag på allt. Dennan famailjen bor i alla fall i en stad i Nort Carolina. Jag hade inte förväntat ming ett svar eftersom jag inte fick de förra gången... men idag hade hon svarat och berättat om vad de var för familj och lite om vad man får för uppgifter i familjen. Det är en singel mamma med tre pojkar på 4,6 och 9. Hon sa att hon skulle prata med sin värdmamma så att hon skulle kunna kolla upp mig på au-pare care. 
Dock vet jag inte rikgit om vad jag tycker om att dom bor i en stad, som vad jag fattat de som är ungefär lika stor som växjö.. Men i annars så verkar de som om familjen är jättebra! Så vi får vell se vad som händer på denna fronten nu, de ser i all fall lite ljusare ut än vad de gjorde innan.

Idag är de också alldelse underbart höstväder här men jag ska ändå cykla iväg till friskis för att gå på lunch passet med spinning! Sedan blir de snabbt hem igen och duscha och äta och för att sedan vara på jobbet vid tre för att jobba till halv ett.

Ha de bra!
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0