Ledig

Förlåt för att jag bara försvann i två dagar men jag orkade helt enkelt inte skriva eftersom jag jobbat så mycket och sen inte heller varit på så bra humör och jag vill inte att denna bloggen ska vara deppig och har därför låtit bli att skriva. Jag vet inte om jag är på så mycket bättre humör just nu heller, lite i alla fall tror jag.
Men grejen är den att jag just nu inte tror att jag kommer komma iväg innan jul vilket gör mig lite deprimerad men å andra sidan så får jag var hemma och uppleva en jul här i den nya bostdasrätten och de kan ju också vara trevligt. Nog om detta idag mailade jag Sissi på sts och frågade om hur dom rekomederad att man ska vaccinera sig och dom har inga krav på de om inte värdfamiljen vill de. Men dom rekomenderar att man ska vaccinera sig mot hepatit A och B och sen svininfulensan då om man vill de och får chansen till de. Så de där med hepatit ska jag ta tag i och kolla upp lite hade jag tänkt.

För övrigt är jag ju som sagt ledig idag vilket är väldigt skönt, eftersom jag jobbar stäning hela helgen. Så helgen kommer bli en lung sådan med mycket jobb. Idag så har jag varit och handlat lite allt möjligt med mamma vi lyckades även köpa ett par stövar var;D
(Hade tänkt lägga upp en bild men blogg.se cpar så de får bli lite senare i så fall..)

Alldeles strax så ska jag ut i det gråa och tråkiga vädret för att cykla en runda till stallet, och troligtvis också rida en runda,ska bara dricka upp mitt te först. Senare ikväll så ska jag inte göra något annat än att laga svampsoppa. Eftersom mamma och jag har kommit på att vi äter alldels för lite soppa;P

//
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0