Samtal!!

AAA jag har just prata med familjen och jag är helt uppspelt nu!
Okej jag ska berätta från början, jag mailde ju familjen idag på morgonen och då sa jag att dom kunde ringa mig imorgon efter att jag slutat jobba, och om jag kunde få veta lite om familjen. Värdmamman svarade nästan direckt och hade då skickat lite bilder på familjen och skrivt lite om dom och sen frågade hon om dom inte kunde ringa idag istället. Så efter lite om och med så fick vi fram att hon skulle ringa mig 01.00 nu inatt efter att jag slutat...Vilket hon också gjorde, jag hade precis hunnit komma innnan för dörren här när de ringde. Vi pratade i ungefär en halvtimme och jag var jätte nervös och stakade mig fram som bara denn...:S
Familjen verkar vara en jätte söt och trevlig familj med tre barn på 2,5, 5 och 9 två flickor och en pojke. Dom bor en lite bit utanför Philadelfia och då altså inte så långt ifrån NY! vet inte om jag ska skriva något mer och dom men de känndes jätte bra i all fal!
Mamman sa att jag skulle kolla på någon sida där de fanns mer bilder på deras familj så de ska jag försöka göra imon. hon skrev också direckt efter att vi pratat och sa att hon verkligen tyckte de va trevligt att prata med mig. Jag svarade och sa de samma och att de verkar som en jätte bra familj! 

AAA jag vet inte om ni fick något ut av detta de känns bara som en massa svammel... men jag var tvungen att få ut de;D 

Nu svarde hon igen och sa att dom verkligen gillade mig och att om jag gillade dom och så när jag tittat på bilderna så sa hon "I think we are ready to get the ball rolling!!!" GUD jag vill inte hoppas på för mycket nu men dom verkar väldigt bra... men inte hoppas, då kommer jag bara bli besviken..

Nu ska jag försöka sova något om de går med jag tror inte de, vi ska ju ställa om kockan inatt också! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0