Skype

Juts nu sitter jag hemma hos Hampus och segar framför datorn (oliver jag och hampus sitter vid varsin datron) efter att ha städat och plockat iordning efter gårdagen. Igår hade vi halloween fest, mycket trevligt och lyckat med några små undantag..
Idag är jag fruktansvärt trött men jag ska på de igen ikväll efter att jag har ätit middag hemma med mamma och några vänner. 

Har precis lyckats ladda ner Skype på datorn och blivit "vänn" med värdmamman och hon var inne och skrev till mig men jag har inte vågat svara för jag kan ju inte prata med henne nu. Jag vill ju vara hemma och har mina papper och sånt och kanske se lite bättre ut än vad jag gör nu..

Nä nu ska jag nog gå hem och duscha, tänkte bjuda på lite bilder från helgen men de får bli imorgon.

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0