091007

Solen skiner och himmlen är helt klar blå här idag, härligt höst väder alltså! Dagen till ära är jag till och med ledig:D
Så dagen börjad med att jag gick upp för att gå på gymmet med min kära tränar kompis Matilda för fösta gången efter min fökylning, vilket gick bättre än förvänntat.
Sedan när jag kom hem så bestämmde jag att jag skulle åka till vårdcentralen för att kolla om dom hade någon tid för att kolla på mitt brännsår, eftersom jag inte ringt på morgonen som man ska.. Men de gick bra dom hade tid att kolla så jag fick de tvättat och bandagerat och även en ny tid på fredag för att kolla de igen. Vilket betydde att jag var tungen att byta mitt jobbpass på fredag från dag till kväll, men de gick jätte lätt så de var inga problem. 

Nu på eftermiddagen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, har inga planer alls.. funderar på om jag ska passa på att gå ut och gå när de är så fint väder;)

Inget nytt på au-pair fronten, jag vill ha en ny match snart!! jag orkar inte vänta..

Ha de så bra
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0