Fredag igen?

Om bara en lite stund så ska jag till vårdcetralen för att lägga om förbanndet på armen. Hoppas de har blivit lite bättre! 
Men just nu sitter jag och har min frukost och dagliga morgon koll på datron, vilket innebär kolla mailen, facebook, kolla alla au-pair bloggar som jag följer och andra också för den delen men dom brukar inte ha uppdatreat så här på morgonen/förmiddagen.   
Sedan när jag kommit hem från vårdcetralen så har jag lovat mamma att fixa och dona lite här hemma eftersom hon är och hämtar Caspian idag. Som har varit på tillridning i 5 veckor. Så imorgon efter att man har jobbat så blir de nog till att åka till stallet en runda och hälsa på honnom.
  
Senare ikväll så ska jag jobba trorts att de är fredag så de blir ingen roliga helgaktviktet här inte.. De är helt galet att de är freda och helg igen, veckorna går ju så fruktansvärt fort!

//
Caroline
p.s om exakt en vecka åker jag till ullared;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0