Friskis

Just nu sitter jag på friskis, står i receptionen idag.
Igår va de fullt ös som gällde ända tills jag stupade i säng runt fyra halv fem inatt/morse..
Dagen igår började med att jag var på Ikea tillsammans med min bror om pappa för att köpa lite olika grejer. Sedan fortsatte vi till min farfar för att fika och hälsa på lite. När vi kom hem sen igen var de bara att packa om fort som tusan för att bege sig iväg igen för att badabastu och badtunna med några kompisar trots att de fullkomligt hällde ner från himmlen..
En stund in på kvällen bestämde några av oss att ta en runda in till stan och sedan komma tillbaka för lite "eftefest" i tunnan. Medans jag och två till valde att stanna kvar eftesom vi inte orkade ta oss in till stan..
Efter ett tag när vi började fundera på om vi skulle dra os hemmåt riger resten av gänget och säger att är på väg tillbaka ingen, vilket gjorde så att vi också stannade kvar.
Kvällen slutade i alla fall vid fyra halv fem i min säng med ett stort brännmärke på höger arm:(

Idag är jag fruktansvärt trött och har ont i min arm..
Dagen idag består av att var här i receptionen fram till tre och sedan ska jag nog bara sega och gå och lägga mig tidigt, jag har trorts allt lite sömn att ta igen jag har ju bara sovit 5 timmar inatt och de var ju ingna lugna timmar för jag vanknade ju typ varnannan timme för att de gjorde så ont i armen att jag var tvungen att gå upp och smörja på lite ny Alovera.

Jag har fortfaradne inte hört något från familjen så jag har bestämmt att jag ska maila dom idag..
Jag återkommer med lite bilder senare idag tror jg minsann.

//Caroline

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0