Godmorgon

Godmorgon, sitter här och äter mitt frukost och läser alla bloggar som har uppdaterats över natten;) och ja jag är knäpp för jag njuter när jag loggar in och ser att jag har minst 20 nya inlägg från au-pair bloggarna som jag följer. Men det är på detta sättet som jag inte tappar hoppet helt om att få komma iväg innom en snar framtid, när man läser blir man hela tiden mer och mer övertygad om att det verkligen är detta som man vill och inget annat!! 

Alldeles strax så ska jag ge mig ut på en förmiddags promenad i det gråa och tråkiga vädret som vi har här. Sen är de bara duscha och äta för att sedan göra sig iordning för att orka jobba 15-00.30.

//Caroline   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0