Godnatt

Hemma igen, eller jag kom hem för typ 1,5h sen men endå.. De blev inget friskis med Matilda för hon hade ont i halsen så då gick vi istället till affären och köpte lite godis och tittade på en film och satt och tjatade lite;D 

Idag har jag fått två mail från värdmamman där hon först svarade på min frågor som jag skickade innan och sedan ett lite senare eller nu för typ en halvtimme sedan. Där hon frågade om jag inte kunde skicka lite bilder på mig eftersom barnen frågade hur jag såg ut, och om vi inte kunde skypa i helgen om jag viste va de va ocg kunde de. Så nu måste jag köpa en mic till denna datron.

De får bli imorgon efter jobbet när jag ska ner till stan för att fixa lite saker till min halloween utsyrsel till kvällen;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig och sova, om jag kan sova vill säga. Jag har inte kunnat sova dom här två senste nätterna, jag kan liksom inte slappna av utan ligger bara och tänker på en massa saker om au-pairandet och detta och drömmer gör jag också jätte konstiga saker..

Kram
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0