Godnatt

Har preicis kommit hem från jobbet ock krupit ner i min säng och nu är har jag en lång helg framför mig med ledighet:D
Jag vet inte hur mycket de kommer bli skrivt imorgon om de blir något alls efter som jag ska till Ullared med mammorna imorgon eller rent tekniskt sett så är de ju idag.
Efter våran hel dag på ullared så ska jag förmodligen ut på stan med några vänner och göra denn osäker, eller vi får se hur mycker jag orkar efter ullared för vi ska ju trots allt åka om 5 timmar lite drygt och jag måste duscha innnan...

Jag har inte fått något mail från facebook värdmamman ännu i all fall men de kan ju hända att de kommer senare i natt.

Nu måste jag Sova!
Godnatt

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0