Kollat på bilder

Ja jag pratade som sagt med familjen igår natt när jag kom hem.
De känns de jätte bra att prata med dom och dom verkade jätte trevliga och så..:D
Nu har jag kollat på den hemsidan som värdmamman sa till mig att jag skulle kolla på, visade sig vara deras egenhemsida. Där dom hade en massa bilder som man kunde titta på när man hade blivt medlem. Så nu har jag suttit och kollat igenom en massa bilder och kommit på en massa nya frågor till värdmamman som jag hade tänkt att jag skulle maila till henne snart.
Efter att jag har gjort de ska jag bort ill pappa för att äta idag också och sen vidare till jobbet igen för min sista stäning på över en vecka!;D

//
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0