Lördagkväll hemma?

Ja idag har jag jobbat 8-15, och de var milt sagt kaos i slutet av passet och bara allmänt mycket folk den andra delen av de.. vilket ledde till att jag bara fick en rast:( Jag jobbar samma pass imon.
Därför tror jag att de blir en kväll hemma helt sjäv möjligtvis så är min bror hemma, istället för att gå ock kolla på fotbollen och förfästa med dom som ska ut ikväll. Så de blir nog en kväll med tvn och boken, Twiligh & Fyrvaktaren av Camilla Läckberg! Både filmen och boken är strakt rekomenderade med ett högt betyg av mig!!

                                                    

                                                   
Snart har jag varit ute på Au-pair cares hemsida i en månad vilket känns som om en jättelångtid.. och de känns dessutom som om de kommer bli en långtid tid till:( innan jag hittar min värdfamilj..

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0