Mail från en familj

Ja som överskriften tyder på så har jag fått ett mail från en familj, mamman,  som säger att dom har tittat på min application och att dom gärna skulle vilja prata med mig denna helgen. Dom har däreomt inte skickat med något om vad dom är för familj och lite bilder och sånt som de förra gjorde, så jag har ingen aning om vad de är för familj..
Jag ska i alla fall maila tillbaka och säga att jag kan prata med dom på Söndag efter att jag slutat jobba vid 00.30.. de får bli sent för mig för jag jobbar ju hela eftermiddagen och kvällen och då måste de ju bli efter att jag jobbat om de ska fungera med tidskillnaden. Men de gör inte så mycket för jag kommer ju ändå vara upp och igång när jag har jobbat. Ska också fråga henne lite om vad för familj dom är så jag inte är helt oförberedd när jag ska prata med henne:S

Nu måste jag maila klart så jag hinner gör mig iordong för jag ska bort och äta lunch hos pappa innan jag ska börja jobba vid 15.

//
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0