Måndag

Denna veckan börjar jag jobba på riktigt, vilket betyder stäning tisdag-onsdag, öppning torsdag-söndag.

Igår mailade jag värdmamman men hon har inte svarat och jag kan ju säga att nu börjar jag tappa hoppet om att ens få prata med henne och familjen, men jag är ju inte så jätte besviken i all fall.

De enda jag har lyckats åstakomma idag är att jag har varit ute och gått en liten runda och hämtat konpresser hos pappa så jag kan lägga ett förband över mitt bränsår nu är jag ska jobba.
Jag har också lyckats övertala Kenan att hjälpa mig med min design på bloggen så han lovade att han skulle ta sif an de på onsdag om jag skickade över lite bilder till honnom idag. Så de har jag också gjort.

Nu måste jag dra om jag ska hinna äta och fixa i ordning mig innan jag börjar jobba vid tre.

Blev tyvärr inga bilder, då jag upptäckte att alla var av så dålig kvalite.. tyvär
//
Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0