Mer mailande

Idag är jag ledig från jobbet och de är jätte skönt! De känns som om de har varit en jätte lång och händelserik helg. Nu har jag en ganska så lätt jobbvecka och en ledig helg framför mig:D
Värdmamman hade svarat på de jag skickade igår så jag läste de igår kväll/natt när jag kom hem men jag orkade inte svara... men de har jag gjort nu för någon timme sedan. Hon hade skrivit lite och berättat om hur schemat över hur man jobbar ungeför ser ut och om vad som är inkluderat i arbetet, och även lite om hur mycke andra au-pairer de finns i deras område. Och allt hon skrev verkar bra och normalt, så de är frotsatt positivt!

Idag så hade jag tänkt att jag skulle både åka till stallet och åka en runda och träna men vi får vell se om jag hinner de för jag vill gärna träffa min mamma lite... vi har jobbat om varandra hela helgen och inte sett varndra sedan i fredags. 

//Caroline  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0