Nästa, sängen!

Ja de är de som är nästa steg på denna dagen eller snarare slutet på den, sängen alltså;)
Måndag idag och början på en ny jobb låång jobb vecka med stänings helg, seegt. Idag har jag jobbat öppning vilket betydde att jag gick upp vid kvart i sex i morse och ska därför alldels strax stupa i säng för att orka gå upp lika tidigt imorgon.
Efter jobbet idag har jag varit på ett ki-box pass på friskis som var jätte tufft och as kul så nu sitter jag här och har ont i mina muskler redan nu, jag kan ju bara gissa hur de kommer kännas imorgon...

Jag har skrivit till tjejn på facebook och frågat om hon vet varför inte familjen hört av sig. Förmodligen va de så att mamman hittade någon som hon tyckte bättre om:(

Nä nu sägen!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0