Söndag

Idag har de varit en ganska så typisk Söndag, sådär lite seg och slö. Men jag har i alla fall lyckats ta mig ut till stallet och varit ute på en ridtur med min mamma vilket var väldigt trevligt eftersom de var väldigt länge sedan vi gjorde de. Vädret ute gjorde också att de blev ännu bättre eftersom har varit en helt underbar höstdag ute!
Alldelse strax så ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordnong och plocka undan lite eftersom Matilda, Kerstin och josse ska komma hit och titta på film och mysa lite:D

Jag har inte hört något från värdmamman till facebook tjejen, och jag tror inte att hon kommer höra av sig heller de känns inte så, men man vet aldrig och jag kan inte ge upp mitt lilla hopp som jag har hela tiden. Även de hoppet som man har varje gång som man öppnar sin mail för att kolla om man har fått mail från någon familj, inte bara denna. För varje gång man loggar in och ser att man har mail inkrogen så får man ett hopp om att de ska vara ett mail från en familj och helst drömfamiljen, men oftast försvinner de hoppet lika fort när man ser att de bara är en massa reklam mail och mail från facebook.. 

Nog om detta nu ska jag in i duschen och sen plocka iordning innan mamma får damp på mig;)

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0