Trött!

Sitter och äter frukost bestående av en kopp te och en macka framför datorn i min morongrock som jag gör i princip varje dag, dock inte dom dagar då jag har bråttom eller går upp jätte tidigt. Idag är jag lika trött som jag har varit dom två senaste dagarn på morgonen, de går inte att sova på nätterna! Jag blir helt galen, varför ska de vara så svårt att bara blunda och somna?! Idag kommer de bli en lååång dag så jag skulle behövt den där energin av sömnen.

Jag ska först och jobba mitt älskade kort pass och sen ska jag ner till stan för att fixa lite saker till min utsyrsel till ikväll, som vanligt har jag skutit på de ända till de inte går att göra de mer.. Jag ska också köpa en mikrofon till min dator så jag förhoppningsvis kan skypa med familjen i helgen. Jag ska bara lära mig hur man gör också men de ska jag nog kunna lösa idag också för hoppningsvis eller kanske imorgon på förmidagen. 

Nä nu måste jag göra mig iording så jag kan cykla till jobbet.  


Kram
Caroline
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0