Underbart höstväder!

Idag har de varit helt underbart höstväder! Detta ledde till att jag skipadde friskis och träningen för att istället vara i stallet lite längre tid och sedan gå ut och gå en lång promenad i de härliga vädret som va:D
Just nu sitter jag här med en kopp te för att få upp värmen igen för även om de var jättefint väder och sol ute så var de inte nådigt va kallt de va, de är nästan så de snart är dags för långkalsonger..
Här är i all fall en bild från min promenad idag på de fina vädret och tränden


För övrigt så gick de bra på vårdcentralen och mitt sår har börjat läka fint, men jag fick ändå en ny tid för omläggning.

Nu ska jag ner och hitta på något att laga till kvällsmat som jag kan äta när jag tittar på Andra Avenyn!
//
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0