090915

Sent igår kväll hittade jag en sida vid namn Au pair guiden! Med en massa intressanta saker som ett forum för au-pairer, tips om en masssa lekar/aktiviteter som man kan göra med barnen, olika quiz för hur man är som au-pair mm.
Det fanns helt enkelt lite allt möjligt som har att göra med au-pair och denna sidan som är jätte intressant vilket ledde till att jag inte gick och la min i tid...
Så om du är är au-pair, vill bli eller bara är lite intresserad av vad au-pair yrket går ut på kolla då in  denna sida!

Nu bär de av till gymmet för att träna min arma muskler tillsammmans med Matilda;)

//Caroline  


Kommentarer
Postat av: Fröken Malin

Hej söt! Gött att vi kan följa dig här! Heja på! Åh, så kul du kommer att ha! Kram fröken M, ditt handbagage på resan

2009-09-15 @ 12:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0