090916

Dagen till ära fyller en av min bättre kompisar 19 år och då också ett år närmare till systemet;)
Så därför säger vi Grattis till Hampus idag!:D

Idag har jag varit en sväg på gymet och sendan på lunch passet för spinning. Jobbigt som tusan men ack så skönt efteråt!
Min chef har också ringt och frågat om jag vill jobba 75% nästa månad, och berättade lite om hur man jobbar om man jobbar 75%. Först tänkte jag bara nej,nej och nej men efter att ha partat med mamma och funderat lite så kom jag fram till att jag nog skulle ta de. Så jag rinde tillbaka och berättade om min planer på att bli au-pair och att jag inte vet hur långtid de tar att få en familj och att jag kan bli tvungen att sluta med knapt en månads uppsägning... Men han gick med på de bara jag höll honnom uppdaterad om de så fort jag tror att jag kommer åka snart. Så nu ska jag jobba 75%nästa månad!? Jag kommer ha en grym ångest för detta nu dom kommande dagarna om jag kännner mig själv rätt. Men jag ska försöka tänka på pengarna;D
Nu ska jag ner och försöka laga någon god lunch och senare är de dags för jobb ikväll.

Inget nytt på au-pair fronten ännu..

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Tess

Det kommer du lätt klara Carro! Tänk bara på hur mycket roligt du kan göra för pengarna när du är i USA ;)

2009-09-17 @ 09:32:34
Postat av: Hampus

haha tack Carro och mindre tack för bilden ;)

2009-09-25 @ 09:33:39
Postat av: Caroline

Varsågod för båda två! jag tycker den är ur gullig;D

2009-09-25 @ 10:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0