090918

Jag överlevde träningen igår men jag kan ju säga att de känns i kroppen idag...
När klockan ringde i morse vid åtta var jag helt död men jag kunde ju inte svika Matilda så de var bara att pallra sig upp och släpa sig till gymmet. Och nu är de gjort jag tänker inte träna en enda dag till dennn veckan! Jag är värd att vila i två dagar efter fem dagars träning!
Snart ska jag ta mig ner till stan för att fika med några vänner och sedan hade jag tänkt att jag även skulle ta en sväng i några affärer för lite nya inköp;)
Och senare ikväll så ska jag på en hemma fest hos en kompis. Det ska faktiskt bli riktigt trevligt de var ett tag sedan nu:D

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0