Den 6 september

Dagen till ära måste jag säga att jag är lite trött och sliten från igår... blev trots allt en trevlig och mycket händelseik kväll/natt igår som inte slutade förens halv fem imorse i min egen säng efter att ha gått hem tillsamas med Oliver och Hampus. Alltid lika trevligt att gå hem med dom på nätterna eftersom vi alltid har lika sjukta samtalsänmnen:D
Idag så ägnas dagen åt att fix, dona och greja eftersom vi ska flytta och kommer bo i de nya från och med ikväll  troligtvis.

Inget nytt på au pair fronten och jag lär ju inte höra något från usa och sts förens tidigast tisdag-onsdag eftersom de är Labor Day imorgon i usa och därför en extra helgdag:/

//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0