Underbar dag

Utanför fönstret skiner solen och himmlen är helt underbart blå, de är helt enkelt en sådan dag då man borde vara ute tex på en lång härlig promenad. Men jag sitter inne och orkar inte röra mig en centemter.. anledningen till detta är att jag har ett huvud som spränger något helt kollosalt och en kropp som inte orkar.



Gårdagskvällen spendarades hemma hos Jenny och de var mycket trevligt!
Och detta är vell kanske lite anlednigen till att jag mår som jag mår idag..

Eftersom jag sitter inne har jag fördirvit tiden till att läsa alla underbara au-pair bloggar som jag följer.
Jag har kommit att bli helt beroende av dem. Och dom får mig att längta ännu mer till att få åka iväg som
au-pair! När jag läser så blir jag också mer och mer intygad att det är verkligen detta som jag vill göra.
Jag vill åka nu! Jag skulle kunna packa min väska och åka imorgon om jag fick de erbjudandet men jag vet ju att de inte går, utan de är bara att ha tålamod och vänta in familjerna!

Jag är inte riktigt säker på vad som hander ikvälll med de lutar nog åt att vi går ut, så då är de bara på de igen som gäller;)

Ha de så bra
//Caroline
  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0