En vecka

Idag är de en vecka sedan jag blev godkännd av au-pair usa. Och jag har inte hört ett ljud ännu från någon familj men jag antar att de bara att vänta och se hur många veckor eller månader de kommer ta innan jag hittar familjen som jag känner att jag passar in i..
Jag fick dock ett mail idag från kontort i NY, då dom ville att jag skulle bekräfta mitt telfonnummer och min mailadress igen? Dom skrev också att dom skulle ringa upp mig bara för att kontrollera så att nummret var rätt. Vilket gjorde mig lite nervös.. tänk då vad sjukt nervös jag kommer vara när jag ska prata med en eventuell värdfamilj:S 

Idag är de en såndan dag som jag tvivlar på att jag vill,kan och kommer komma iväg till usa. Men jag antar att de bara är min vanliga känslo bergochdalbana som är igång igen och att jag redan imorgon är helt säker på att de verklingen är detta som jag vill göra! Jag har varit så upp och ner med detta väldigt mycke innan men nu denn senaste tiden har jag bara varit på topp och varit helt säker på att det verkligen är detta som är de rätta att göra i mitt liv just nu så de är säkert bara en dal i min bergoch dalbana idag;D

För övrigt så har de varit en ganska så seg dag idag, jag gick upp vid nio som vanligt och åkte till gymmet för att styrketräna lite inann jag hade planerat att jag skulle gå på ett lunch pass. vilket var helt perfekt i träningsväg för mig. Nu efter de har jag bara segat omkring här hemma och lagat mat..
Och nu ikväll ska jag bara fortsätta i samma spår och titta på Svenska hollywood fruar:D

Ha de så bra!
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0