090928

De blev inget samtal eller mail heller för den delen igår. Jag orkade inte va upp längere än till 12 så sen gick jag och la mig och tänkte att dom kanske skulle maila i så fall. Men dom hade verken försökt ringa eller mailat mig. Så nu vet jag inte om jag ska vänta på att dom hör av sig eller om jag ska höra av mig till dom.
Men jag tror att jag väntar på dom ska höra av sig eftersom jag nog egntligen inte vill åka till den familjen, eftersom deras barn är så "gammla"..

Jag ska även ringa till STS idag eftersom dom inte har svarat på mitt mail som jag skickade förra veckan, om mina telfonnummer.

I övrigt så ska jag försöka fixa vårat bredband här hemma idag eftersom de kronglar och sedan till friskis för att först träna och sedan stå i receptionen ett tag.
Så får vi se om familjen ringer kväll.

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0