Förlåt

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har just nu inte tillgång till eget internet utan att jag åker hemmifrån..:( Men de borde ordan upp sig snart, annars kommer i alla fall jag att få panik.
De är egentligen konstigt vad vi, eller i alla fall jag är beroende av datorer och framför allt internet! Tänk vad mycket som bygger på att internet ska funger i dagens samhälle, de är sjuk mycket.

Idag har jag jobbat hela dagen, 11-20. Vilket är de härligaste passet som finns på de där stället eftersom man då hinner med både lunch och kvälls ruschen och man har dessutom lyckats förstöra hela dagen eftersom man inte kan göra något verken innan eller efter.

Jag har fortfarnade inte hört något från sts..

Ha de bra Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0