Godmorgon

De saker som jag har gjort när de gäller sts och ansökningar är att jag har gjort en fullständig ansökan för sts som sedan har sickats vidare till usa!
I en fullständig ansökan igår:
- Application på 8 sidor med en masa uppgifter om allt att fylla i.
- 1 Charether reference
- 2st Childcare reference
- Häslokontroll hos en läkare
- Utdrag från polisregistret
- Kopia på slutbetyget
- Kopia på körkortet
- Kopia på passet
- Skriva ett "Dear host family letter"
- Kort på sig själv och med barn

och allt detta har jag alltså gjort!
Det som återstår de bara att vänta på att min ansökan ska bli godkänd:D

Nu bär de av till gymmet för att träna med Matilda och sedan vidare till stan för att fixa lite ärenden.
Ha de så bra!
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0