Hösten kommer smygande

Jag tycker mig känna att hösten är här på rikgit nu.. Idag när jag var ute och gick uptäckte jag till och med att löven på tränden har börjat bli gula och vissa till och med lite orang-röda.  
Löven på detta trädet är dock bara lite gulaktiga, förlåt för kvaliten men bilden är tagen med mobilen..

Egentligen är de självklart att hösten har kommit eller är påväg eftersom de snart är oktober till och med, men jag har liksom inte förtsått de. Dels pga att jag inte börjat skolan nu efter sommare och därför märker man inte ens att sommaren är rikgit slut, och dels för att om allt skulle gått enligt mina planer så skulle jag inte varit hemma här i Sverige denna hösten. Utan levt i usa som aupair, men dom planera sket ju sig. Men nu är jag ju i alla fall med att i matchen på att få familj:D och förhoppninsvis så kommer jag iväg detta året.

Idag så har jag ju som sagt varit ute på morgonpromenad, härligt! Om ett tag ska jag en sväng till friskis för att så en stund i receptionen och förmodligen träna efter de också.
Jag har mailat till sts idag eftersom jag har fått två mail om bekräftleser av mina uppgifter från aupair usa och även för att dom inte har ringt mig efter att jag bekräftat mailen som dom sa att dom skulle. Bara för att se så de inte blivt något konstigt och så att mina bekräftelser har blivt rätt.
Nä nu ska jag ner och laga lite mat!

/Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0