Mail från familj

Nu händer de grejer här!
Idag när jag vaknade så kollade jag min mail som vanlig och idag hade jag fått ett mail från en värdmamma!
Dom hade tydligen försökt ringa mig i fredags kväll.. men inte kunnat nå mig och då också förmodligen på hem numret, som är pappas hem nummer.
I vanliga fall brukar familjerna maila först och bestämma en tid som dom ringer upp au-pairen för att prata. Men tydligen inte denna familjen. 
 
Dom bor i alla fall en lite bit utanför Chicago där även pappan jobbar. Dom värkar väldigt trevliga och så men jag tycker att deras barn är lite väl gammla 9 och 11. Men jag svarade i alla fall på hennes mail och sa att jag jobbade till 8 ikväll men att hon kunde ringa efter de så att vi kunde prata.
I mailet hade dom även bifogat lite bilder och deras personliga brev!
Men jag får vell prata med henne ikväll så får vi se hur de känns efter de.

Gud jag kommer vara jätte nervös när jag cyklar hem från jobbet!

skriver ikväll hur när jag har pratat med henne.
//Caroline  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0