Mail

Idag eller rättare sagt i fredags natt så fick jag ett mail från Au pair usa:D dom skrev då att dom hade fått min handlingar och att jag skulle bekräfta min mail och mina telfon nummer genom att maila tillbaka till dom. 
Så för hoppningsvis får får jag ett mail till av dom i början på denna veckan och då med en bekräftelse att jag är utlagd på sidan så att familjer kan se mig!

Förlåt för att jag inte har skrivit på hela helgen men vi har fortfarande inget internet och jag har inte haft tid att åka iväg för att sitta vid datron..Men vi de ska nog lösa sig med intenetet på måndag tror jag.
I helgen har jag haft en trevligt taco kväll med tjejerna i fredags, i lördags så jobbade jag, och idag städat- datorn och senare ska jag jobba..

Hoppas på ett mail redan imorgon;D
//Caroline 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0