Seeg dag

Idag har de varit en riktigt seg dag, jag var verken på gymmet eller var ute och gick i morse..., vilket gjorde att jag inte rikgit komigång idag över huvudtaget. Så det som jag har ängat dagen åt är tvn och datron- läst en massa au-pair bloggar. Jag gjorde dock en sak och de va att jag släpade mig till affären för att handla lite så jag kunde laga mat. Laga maten sen när jag kom hem gick ju som de gick, allt bara kokade över och gick fel, fast de blev ganska så gott sen i slutändan ändå;)

Om ett tag så ska jag ta mig till Friskis för att gå på aerobicen och sedan på ett spinning pass.. jag kommer dö. Jag fattar inte vad som slog slint i mitt huvud igår när jag fick för mig att vi skulle gå på två pass Matilda och jag?
Vi får vell se om jag gör ett inlägg senare ikväll om jag överlevt min träning..;D

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0