Te beroende!

Idag är de jättefint höstväder här nere i småland, sol och klarblå himmel. Kan tänka mig att de också är en härlig hög, frisk höst luft ute också. Men jag har inte orkar ta mig ut idag. Eftersom min hals värker något fruknasvärt och mitt huvud bultar de med. Vilket gör att jag bara sitter inne med en te kopp fastklistrad i min hand. Jag har heller inte kunnat sova inatt utan bara legat och vänt och vridit med en massa konstiga drömmar och tankar. Det känns helt enkelt som om jag håller på att bli sjuk vilket inte är bra för imorgon ska jag jobba 10-19 och sen ska jag jobba kortpass torsdag-fredag och ledig helgen, vilket gör att hela helgen är upp planerad, sen drar denna jobb månaden igång. Så jag får helt enkelt inte bli sjuk!

Jag har fortfarande inte hört något från familjen i Chicago vilket är lite mysko... men de kanske är så att dom bara har tid på helgerna, jag vet inte. 
Jag har heller inte fått tag på sts eftersom dom inte svara när jag ringer vilket också är lite konstigt eftersom dom alltid brukar svara. Men jag ska förska någon gång till idag.

Nu sk jag gå ner till tv och sätta mig med ännu en kopp te och försöka bli frisk!
kanske ska försöka ta mig ut en lite runda idag också..
//Caroline  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0